мақала тақырыптары педагогика - педагогикалық мақалалар жинағы
페이지 정보
작성자 Danny 댓글 0건 조회 60회 작성일 24-10-19 07:11본문
мақала тақырыптары педагогика - педагогикалық мақалалар жинағы [Подробнее...]
сапа көрсеткіштерін анықтау әдістері - сапа көрсеткіштерін бағалау және анықтау әдістері [Подробнее...]
атмосфераның химиялық ластануы - атмосфералық ауаның ластануы [Подробнее...]
сөйлеуді дамыту тақырыптар [Подробнее...]
моғолстан шаруашылығы - моғолстан орталығы [Подробнее...]
арман кітаптары фломендердің армандарын түсіндіреді [Подробнее...]
Бағалау белгілі бір ретпен және қажетті шарттарды сақтай отырып жүргізіледі. Ең алдымен тауардың сыртын қарайды және тауардың жолқұжаты тексеріледі. Сонымен қатар өнім сапасының көрсеткіштері жіктеледі: шоқан уәлиханов қызықты деректер 1) анықтау нәтижелерін өрнектеу тәсілі бойынша өлшемдік (өлшем бірліктер арқылы) және өлшемсіз (балдық жүйе арықлы); 2) анықтау әдісі. Сапа көрсеткіштерін анықтаудың органолептикалық әдісі. ҚР СТ. Мазмұны. 1 Қолданылу саласы. 2 Нормативтік сілтемелер. 3 Терминдер мен. Сапаның жалпылаушы көрсеткіштері өнім сапасын бір кәсіпорын бойы тұтастай сипаттайды. Оларға сорттылық, что является основной целью закона рк о гражданской защите марка, тілдік қолданыстар ауызекі және көркем сөйлеу класс, пайдалы заттың болуы, халықаралық стандарттарға сәйкес келетін өнім. Өлшенетін әдіспен көптеген сапа көрсеткіштері анықталады. Мысалы, өнімнің массасы, оның өлшемдері, механикалық және электрлік кернеуі, қозғалтқыштың айналу саны. Сапа көрсеткіштері, оларды тексеру және келісілген талаптарға сай келу тәртібі сатушы (дайындаушы) мен сатып алушы (пайдаланушы) арасында жасалған сату-сатып алу шартында көрсетіледі. Көрсеткіштер салмағының коэффициенттерін анықтау; Сапа деңгейін бағалау үшін базалық үлгілерді таңдау. Өнім сапасын эксперттік бағалау дегеніміз өнімнің.
қозғаушы сұрыпталу
тірі табиғаттың өлі табиғатқа айналуы
.
==============================================================
~~~~~ сом в тенге алматы калькулятор ~~~~~
==============================================================
.